رئیس شعبه دوست داشتنی من

معاون شعبه صدایم می زند : خانم پولادی تلفن ...

می پرسم : کیه ؟

- یه آقایی هستش

گوشی تلفن را برداشتم .

آقایی از آن طرف خط می گوید سلام خانم پولادزاده ... صدا آشناست . بله صدای رئیس شعبه قبلی ام ... چقدر مایه خوشحالی است وقتی شعبه ای را ترک می کنی همکاران آن شعبه تو را فراموش نکنند . گپ و گفتی داشتیم و گوشی را گذاشتم .

ای کاش در سازمان های ما ارتباطات انسانی به گونه ای طراحی شده بود که هر از چندگاهی کارمندان می توانستند همکاران قبلی خود را دوباره ببینند ...

 

/ 5 نظر / 37 بازدید
کارمند آزمایشی اسبق

سلام همکار . یه پیشنهاد دارم ، شما هم مثل من ، تو بانک یه برگ یادداشت بذارین بغل دستتون و در طول روز اگر چیز خاصی واستو پیش اومد بنویسین و عصری توی وبلاگتون بنویسینو عصری اگر این کارو کرده بودین به من بگین ، فک می کنم خودتونم متعجب شین که شاید کارتون چه جنبه های جالبی داره که زود ازش می گذرین.

حسين

با سلام؛ ما كارمندان بانك بيشتر از اينكه از مشتري تاثير بگيريم از تعامل با يكديگر تاثير پذير هستيم.موفق باشيد. http://bankmaskan.mihanblog.com

حسين

با سلام؛ ما كارمندان بانك بيشتر از اينكه از مشتري تاثير بگيريم از تعامل با يكديگر تاثير پذير هستيم.موفق باشيد. http://bankmaskan.mihanblog.com

حسین

سلام ... خسته نباشی همکار ارتباطات مناسب چه همکار و چه مشتری ،‌ ‌روی روحیه تاثیر زیادی میزاره ولی به نظر من بهتره كه طراحي اين ارتباطات به همين منوال غيرمنظم باشه چون : * فرق ادم خوب كه تو و تلاشت رو بيادش مونده و زنگ ميزنه با كسي كه اصلا يادي ازت نميكنه يا كسي كه نميخواد زنگ بزنه ولي بابت رفع تكليف و يا ارتباط با ادمهاي خودش ملاقاتت ميكنه ،‌همين جا مشخص ميشه . * به نظرشما همه دوست دارن بابت حضور توي جلسه ي ارتباطات همه همكاراي قبلي شونو ملاقات كنن ؟! همه كه با خوبي و خوشي با شعبه قبلي خداحافظي نكردن ( اصطلاحا دك نشدن) *تاثير اين ارتباطات ( و تشويق هاي ) غيرمنتظره و منحصر به فرد به مراتب از ارتباطات برنامه ريزي شده و براي عام بالاتره . خودت بهتر درك ميكني كه چقدر ذوق داره . (تو كه اينهمه خوب نوشتي پس چرا دير به دير مينويسي / به منم سر بزن / خوشحال ميشم )

بانک بلاگر

واقعاً این لحظات در ساعات کاری بسیار لذت بخش و دوست داشتنی هستند.