تکریم مشتری گاهی با آموزش

یکی از مسیرهای دستیابی به کرامات انسانی در جوامع ، موضوع آموزش افراد جامعه و ایجاد فضای مناسب برای یادگیری است .

چه خوب بود اگر در مدارس ما بعنوان یک واحد درسی با زمان بندی هفتگی برخی از خدمات از جمله استفاده از خدمات بانکی را آموزش می دادند تا امروز شاهد این نباشیم که بسیاری از مراجعین بانکها ، حتی نحوه پر کردن فیش های واریزی یا حتی استفاده از دستگاههای خود پرداز را نمی دانند .

به نظر من آموزش گاهی مقدم است بر زیر ساخت البته گاهی نه همیشه .

ای کاش طرحی بود برای دانش آموزان و می شد در چند جلسه خدمات بانکی را برایشان آسان تر توضیح داد .

به این ترتیب  مرحله اول ، تکریم مشتری قبل از ورود به بانک بصورت عمومی صورت می گیرد .

/ 2 نظر / 10 بازدید
عصر فناوری اطلاعات

کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی منتشر شد. نویسندگان: مهندس فرنود حسنی, سهیلا سلطانی, فرشته ضرابیه سال چاپ: دی ماه 1387 انتشارات: سبزان نوبت چاپ: اول تعداد صفحات: 544 قیمت: 9000 تومان شماره تماس تهیه کتاب: 88914469 و 88914470

زائری

با سلام خدمت شما همکار گرامی مطالب مفیدتان را خواندم و می خوانم . امیدوارم باز هم نسبت به بروز رسانی وبلاگتان اقدام کنید. بنده هم یکی از علاقمندان به دنیای مجازی هستم و تقریبا هر روز سه جهار ساعتی را صرف انجام کارهایم که بخشی از آنها وابسته به اینترنت هستند می کنم. به تازگی هم اقدام به ایجاد یک وبلاگ بانکی کردم . امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید